try sleeping with a broken heart

Jag är glad idag! Skolan gick snabbt som blixten och sovstunden på naturkunskapen gjorde allting mycket bättre! Det var rätt skönt att jag kunde skriva av mig igår, det var som om att jag satt och höll allt inom mig och vilken sekund som helst skulle allt spricka och jag skulle skrika ut min arghet och sorg! he-he...

Ikväll är jag LEEEEDIG! Jag vill bara passa på att tacka gud för det. Jag älskar verkligen handboll men min kropp pallante trycket just nu. Så jag är glad över två dagars vila. På torsdag kör jag igen, taggad till tusen!!!
Klockan 19 (?) är det Sverige-Slovenien, helt jävla galet kul! Har tvingat mami köpa hem melon och annanas till mig som jag kan knapra på medans jag kollar. hihihih

Nu ska jag plugga! Ska hålla argumenterande tal imorgon på svenskan, jag är äckligt nervös! p.o.k. /SARAAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0