hejdå 2009, vi ses aldrig mer!

NYÅÅÅÅÅR, galet skönt att få slippa 2009! jag är SÅÅÅÅÅÅ glad!

Jag har precis duschat, nu målar jag naglarna (samtidigt som jag bloggar...) och sen ska jag rulla mot huddinge för att möta brudarna. Vi ska äta middag och hare trevligt, sen bär det av hemåt runt 22.30 kanske för att fira jul/nyår med familjen......
Det kommer säkert bli astrevligt, jag slänger in lite bilder från kvällen senare! OCH bilder på min ihopslängda outfit!! Den är inte high fashion, men den duger.

Nu äre dags att fixa klart allt och mig sen mot huddinge. Som Klara skrev, NU KÖÖÖÖÖÖR VII! Ha det aasbra ikväll alla sötisar!

P.S Klara, drick inte så att du får slut på alla hjärnceller, du kan behöva några när vi börjar skolan igen! :'))) /S
D.S


Nyårsafton.

tja! idag är det nyårsafton. nice nice nice! Sitter här med världens krullhår, är nydurschad. ska snart torka och platta håret, slänga på mig kläder och dra och fixa lite extra dricka till ikväll. lite smirnoff ice, cider, öl och grejer! :D sen ska jag hem till katta och lina på middag, massa andra tjejer där. och efter det blir det fest i stuvsta a la riktig nyårsafton. plus att tån är en aning bättre, kommer inte kunna ha klackar men jag är glad ändå. Nu kör vi! pusssssssssss /k

ccccccareface

Låter som att du har haft det rätt roligt lilla K. Jag saknar dig och ditt skratt :(( vi träffas om 8 dagar!!!! Ojdå, en till ny tjej i klassen... Jag känner inte henne men du har ju sagt att hon är snäll och rolig så det kan väl bli kul? Men du får inte glömma bort mig och lalla om hon börjar :(((

Imorgon äre NYÅÅÅÅÅÅR, jag langar taggen även fast min dag kommer vara dötrist. Eller aa först ska jag shoppa en klänning att ha på mig (puckot nr 1 har inte gjort det än...) och sen ska jag laga mat med brudarna och sen äta maten och fira med roliga hattar och sån skit! Sen ska jag hem och fira nyår/julafton med familjen, då vissa familjemedlemmar inte var närvarande på julafton så firar vi imorgon istället! MEEEEER JULKLAPPARRRRRRRR (Y)(Y)

Nu ska jag äta bullar och kolla på film, vad ska man annars göra som sjuk på jullovet? PUSSSSSSSS /S


goooooooooooott som fan


solsbury hill

Idag så ska jag ta det lungan, ikväll kommer tess hit och håller mig sällskap. hon säger att man måste hjälpa de sjuka! heheeeh. Det ända jag tänker på just nu är att bli bra tills imorgon, (vilket inte kommer hända, men jag ska köra ändÅ) sen har jag inte en direkt plan för imorgon, utan flera olika alternativ. jag vet inte men jag tycker om att ha alternativen öppna. sen finns de ju alternativ jag helldre vill än vissa ;)



en bild på sandra, tess och jag i jacuzzin. Hitta ingen ny bild, (bilderna finns på tess kamera) men de var i alla fall skitkul! Det är ju mycket snö ute, och sandra satte sig i en skottkärra fylld med snö. snacka om att jag garva. så tog jag en fin bild när tess körde sandra, i bikini ute i snön i en jävla skottkärra. tror de va i förrgår eller nått. sen så rulla vi oss i snön också. haha, fyfan vad kallt de va!


om Klara gör så måste jag också göra!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? jag körde bil!! hahaha
2. Höll du några av dina nyårslöften? eh nej (A)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej det tror jag inte, i så fall har den personen glömt att berätta det för mig...
4. Dog någon som stod dig nära? mormor <3
5. Vilka länder besökte du? åland........................
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? jaa
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 23 oktober, 12 november, 19 juli och 27 december!
8. Vad var din största framgång 2009? ja jag har ju knappast blivit bättre på handboll så det får väl vara något i skolan?
9. Största misstaget? jag har sagt många dumma saker utan att tänka det här året. jag har varit rätt elak och dum helt enkelt.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? jag har haft ungefär 54315164 skador det här året, den jobbigaste bröstmuskelinflammationen som fortfarande sitter kvar! Det gör jätteont att andas och när man anstränger sig så känns det som att den sprängs... 
11. Bästa köpet? försvarets hudsalva från apoteket! mina läppar är jäääääättelena :'DDDD
12. Vad spenderade du mest pengar på? mat... kläder och smink
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? sommaren och att jag fick veta att jag skulle bli moster :'))
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? oj väldigt många!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? jag säger som Klara, jag har varit mer ledsen när jag varit ledsen och gladare när jag varit glad.
16. Vad önskar du att du gjort mer? säger som Klara här med, skitit i vad andra tycker bara leeeevt livet hehe.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? det har med handbollen att göra och jag tror inte att ni är så intresserade satte jag skippare!
18. Hur tillbringar du julen? hemma med hela släkten!
19. Blev du kär i år? nej
20. Favoritprogram på TV? desperate housewives, top model, greys anatomy
21. Bästa boken du läste i år? alla twiligtböckerna haha geeek!
22. Största musikaliska upptäckten? jag har faktiskt blivit bättre på att sjunga!!!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? en mobil, pengar, kläder...
25. Något du önskade dig men inte fick? njae jag tror inte det. En ny säng kanske
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? var på landet och firade med hela släkten, som vanligt... det ända nya var typ marängtårta istället för jordgubbstårta...
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ja självklart finns det det!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? jag har fula kläder, så man kan väl säga typ att jag har en ful stil? jag venne riktigt!
29. Vad fick dig att må bra? älskade vänner! handboll (hehe) och shopping!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? robert pattinson hehehehehehehehhehe (A)(A)(A)
31. Vem saknade du? hela min gamla klass och mina gamla lärare! och två personer som fick för sig att byta lag, jag saknar dem även fast jag är arg på dem haha.
32. De bästa nya människorna du träffade? Klara och Alexandra! och mina nya tränare, han är asbra och assnäll!

/S

Duktig jag är när jag är sjuk.

Duktig jag är när jag är sjuk. jag uppdaterar skit.


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? hm, jaa, fast inte så mycket nämnvärt
2. Höll du några av dina nyårslöften? nej inte ett ända.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? ne, verkligen inte. mina vänner är inte riktigt så gamla. men en gjorde abort. fast de är ju inte samma sak.
4. Dog någon som stod dig nära? ja.
5. Vilka länder besökte du? turkiet 2 gånger.
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? ja,verkligen!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? inte något speciellt nej. eller typ när jag och tobias vart tillsammans första gången. hehe
8. Vad var din största framgång 2009? jag har blivit bättre på att stå upp för mig själv.
9. Största misstaget? förlora vänskapen med en vän som jag inte trodde jag behövde men som jag gör
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? jag har varit sjuk mycket, har ju trots allt vitaminbrist och därför dåligt immunförsvar. men det värsta för mig är just nu. min brutna tå :(
11. Bästa köpet? jag vet inte, vissa kläder jag använder mycket och min Ipod som jag använder varje dag!
12. Vad spenderade du mest pengar på? mat säkert, kläder, smink
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? lov och sånt. många ASroliga fester, sommarfester och sånt. sen gör mina vänner mig riktigt glad hela tiden, eller a oftast :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? alla pitbull sånger, medina - you and i, kings of leon - use somebody, snow patrol - you could be happy, kesha - tik tok, sen några till ofc. 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?  gladare när jag var glad och ledsnare när jag väl var ledsen. tror ja
16. Vad önskar du att du gjort mer? skitit i att bry mig om onödigheter , som tillexempel att inte ägna tid åt att störa mig på andra. visat dom jag bryr mig om att jag bryr mig om dom. (präktkärring, yes that's me) bara leva livet, inte analysera skit.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? inte tänkt så mycket utan bara gjort. tänker för mycket ibland, och det blir ju såklart jobbigt. sen stressar jag upp mig för saker som egentligen alltid går jävligt bra, så det borde jag sluta med hehe.
18. Hur tillbringar du julen? itvå jular, en jul hos farsan med hans släkt, sen på juldagen med mamma och hennes familj.
19. Blev du kär i år? ja, och nu är jag d igen i samma person.
20. Favoritprogram på TV? eh, men typ paradise hotel he-he, one tree hill, desperate housewives (inte missat ett ända avsnitt på den senaste sesongen. stolt!) gossip girl, top model, greys anatomy, och tyra banks show. (oj här har vi en sucker för tvserier...)
21. Bästa boken du läste i år? små citroner gula, sen är det nog inge mer. tycker inte om att läsa böcker. filmer är ju roligare.
22. Största musikaliska upptäckten? att jag faktiskt har blivit mycket bättre på att knäppa med fingrarna.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? pengar och sånt.
25. Något du önskade dig men inte fick? ja, säkert
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? det var midsommar på min födelsedag. så det blev mer midsommar än födelsedag. inte som jag ville ha det. men sen när jag kom hem så fixa lina, katta, yassie och carro en liten fest åt mig. och det var ju skit kul.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ja, men man är ju aldrig helt nöjd. i alla fall inte jag.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? vet fan inte. har inte någon speciell stil. eller stilkänsla. slänger oftast bara på mig grejer. sen lyckas jag alltid bättre på helger än på vardagar, på vardagar orkar jag inte bry mig.
29. Vad fick dig att må bra? min pojkvän, mina vänner, min familj, musik, fest, SHOPPING. hahah om man mår dåligt ska man gå o köpa sig något fint. hahahah. då mår man bättre! ;) hhhöhö.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? just nu chad micheal murray.
31. Vem saknade du? mina gamla vänner, barndomsvänner.
32. De bästa nya människorna du träffade? Tobias! , sara! och sen lite nya bekanta man fick genom andra vänner, fester och sånt. och hanin som jag umgås mycket med.


/k

urs, jävla helvete.

Ondare idag än igår. fuck. idag är det tisdag. fuck. på torsdag är det nyårsafton. fuck fuck fuck. jag kommer inte hinna bli bra. FUUUUCK!

varföööööööör? ååh kan man inte få en skitbra nyårsafton, snälla? tänker för i helvete inte sitta hemma hela kvällen. för det är ju liksom inte en vanlig kväll... AMEN.

hej sara

jag skriver faktiskt inte så viktiga grejer! mest bara skit! jag tror på alternativ 1 och 2 i en blandning, nu när jag knappt kan gå så måste man ju underhålla sig :) sen kan man ju fråga sig hur mycket underhållning det är... anyway! Idag har jag varit i stan, hade stora drömmar och planer. men det gick inge vidare bra, det värkte som fan så jag lämna lilsyrran ensam, snacka om att jag kände míg dum på tåget sen,, men va fan. tåget tog mig till huddinge, sen tog jag bussen till Linnea och var där i tjugo min ungefär. de va synd för hon skulle iväg igen! så tog jag 703bussen hem till mig igen. och nu sitter jag här! hungrig och förstörd. mina drömmar har ju just krossats. När syrran kommer hem ska vi tjocka oss framför tv:n.


Slänger in en bild på mig och lillsyrran, (konstig bild tänker du, och jag håller med!)
nu ska jag laga mat. /klorre


"loveeee meeeeee pleaaaaaase?!"

Oj Klara är en jäkel på att uppdatera! Jag drog slutsatsen att antingen så har hon inget liv, eller så är jag väldigt dålig på att besöka vår söta blogg. Jag tror mest på alternativ två... Keep up the good work Klaris, jag ska skärpa mig lite på update fronten! Lovaaaaaaar

Alldeles snart så kommer min kära syster och hämtar mig, vi ska shoppa gravidkläder till henne. Stackarn kan inte knäppa jackan längre! haha det måste vara kallt.
Nu ska jag fixa mig och sen bäre av, puss /S

om himlen finns är jag förlorad.

Viktor tycker att jag ska ha det bra, han sa det från ingenstans när vi snacka i telen (hade headset i, och har upptäckt hur smart det är, man kan liksom göra flera grejer samtidigt.. som att dricka julmust o klia sig där det kliar eller läsa lite i en tidning om man vill, osv) jag blev i alla fall glad då! det är ju kul att någon tycker att jag ska ha det bra ju!
Fast sen när jag fråga varför så sa han "för du e så liten och oskyldig klara"

Där sprack gladheten.... ! Jag är för fan inte liten, inte oskyldig heller!  låter som en finnig liten fjortonåring som inte har några egna åsikter och är osäker på sig själv. vaddå osäker? 

                                                                 jag är en jävligt säker människa.



daddy cool.

Idag fyllde min lilla pappa 46 år! Så har vart hemma hos pappa ett slag. käkat tårta och så var hela tjocka släkten där. (ca40 personer, och det är inte änns hela pappas släkt..) Så jag och syrran fick lite mer pengar av farfar, sen fick jag av min faster och av mina två farbröder. alltid nice! Det är faktiskt bra med en stor familj ibland ;) Fast det liknar mer en scen ur mitt stora feta grekiska bröllop än en födelsedag. Sen när alla gick så vare bara jag, syrran, farmor och pappa, (och hans flickvän) kvar. vilket var skönt! lite lugnt liksom.
Min tå har dessutom blivit bättre, så imorgon ska jag och syrran bege oss ut på mellandagsrean sen på kvällen kommer mina sötisar sandra och tess hit, så blire bada i jacuzzi.

Imorgon ska jag satsa på att köpa skor, skinnjacka, väska, lite tröjor, jeans, ny fondation och ett par tights. (!)  sen om jag hinner ska jag träffa viktor på medis. kanske ta en fika. hoppas jag hinner. saknar den pöjken. Vi brukade alltid hänga där på bk. (haha) och nu när viktor har blivit stor och har köpt en egen lägenhet i närheten kan vi ju do it like old times! Nej nu ska jag sätta på kings of leon - closer,  smell ya later!


nu kan du få mig så lätt







"is it to late to remind you, how we were"


god fucking jul!! i efterskott

Im baaaaack. härlig julafton med tusen miljarder julklappar. jag satt typ timme efter timme och slet upp paket, awsome!!! hoppas klaris har haft det asbra och fått massa julisar!
Nu är jag sjuk igen, jag antar att jag får skylla mig själv... man ska inte gå ut i bara leggins och linne på vintern! dumdumsara!
Idag fick jag träffa min storebror och hans flickvän som är hemma från australien över jul/nyår! Flickvännen pratar bara engelska och de som känner mig vet hur misslyckad jag är på engelska! Skönt att ett fett smajl kan rädda en ur de flesta situationerna.

Jag fick Wii fit, balanceboard grej i julklapp. Sen två dagar tillbaka har jag varit alldeles besatt, det är jobbigt. men jag kommer bli jättevältränad och få bra balans *tumme upp*.

Hmm besöksrekord säger du Klarutt, mja det var väl inget Kissierekord på typ 50.000 besökare men 8 är fan en bra början! Vi jobbar oss till toppen amigo!!!!! /SSSSSSSSS

 
Vill bara lägga in en bild på mig när jag var typ assssssööööt!
OMG JA JAG SKÄMTAR! herregud liksom, tvätta bort bajset från ansiktet kanske?! haha :'((

en bruten tå

tja folk! haltar omkring i huset och fixar. klockan tre kommer lite släktningar hit! så nu tar jag d lite lungt och käkar skumtomtar och rullar köttbullar.

Bröt min tå idag, hehe. När jag bar på min hund med blicken på något annat sprang jag rakt in i en vägg och fick väggen rakt i tån. två av mina tår är formade som ett peacetecken. Peace out!



en nöjd & glad klorre.                                en galen & hungrig klorre.


ursäkta mig som frågar men när rymde du från zoo?

Faan, vad jag blir irri på folk som loggar in & ut, in & ut på msn hela tiden. ja vi ser att du har loggat in! två inloggningar är en för mycket om man frågar mig hehe. vissa leker lite msn kändisar sådär, med 2000 kontakter som nästan alla kommer från playahead från början.. suck! haha har märkt en grej med mig själv.. stör mig för mycket på folk! Borde kanske sluta med det innan man anses som en bitterfitta. själv hatar jag sånna, stör mig ju somsagt för mycket på folk så en sån vill man ju inte bli! Men ibland kan man ju undra (utan att vara en bitterfittakärring) vafan är det med folk?

Vissa människor verkar ju helt lost däruppe i tankefabriken, eller alldelles för upptagna med sig själva. Man behöver inte gå rakt in i folk utan att säga ursäkta. Idag när jag, Katta och Lina tog oss en sväng i skärholmenn var det en himla massa gubbar som gick in i mig. hårt! jag har fått tre blåmärken -.- ganska ironiskt när jag så snällt alltid böjer mig undan för alla andra.. Katta tycker jag ser ut som en kyckling när man är och går med mig bland mycket folk. Jag var i alla fall en grillad kyckling när vi var klara, - det var så jävla varmt med alla vinterkläder. kycklingen hade fått en fin röd färg över hela ansiktet också. tomatsås?

 


imorgon är det julafton.

håller med sara, julafton är förfan bäst. tycker om julen mer än vad jag tycker om min egen födelsedag. faktiskt! fast min födelsedag detta året var på midsommar, inte så jävla kul. kännde mig bortglömd där bland allt jävla dansa runt stång och käka sill. på min födelsedag ska man käka pannkakor med socker! Det ska heller inte finnas massa fulla föräldrar och släktingar som springer omkring och snackar blajja med någon Lidl öl i handen. inte ok!
haha, besöksrekord den 21:a!! 8 besökare tror jag! skratta eller gråta? jag skrattar.

imorgon är det julafton

måste bara konstatera det en gång.

imorgon är det julafton.

nu har jag konstaterat färdigt!!



anyway, God Jul :D
miss u to sara! ://


notis: headern är borta för ett tag.


jag saknar klaraaaaaaaa :'(((((((((

Jag sitter och kollar på Anna Ankas jul! Det är typ awsome men jag är jätteavis för att hon är rik :(( Jag har handlat klart alla mina julisar, precis som Klara! Så nu är det bara att slå in skiten och vänta på tomten!
Jag ääääääääälskar julafton! Längtar som fan till torsdag! :')))))) hoppashoppas jag får vad jag vill ha och hoppas att Kalle är lika bra som alla andra år!

Imorgon ska jag hem till mami och papi (jag bor hos min syrra nu, har glömt att säga det! jag vaktar hennes lille katt för hon är bortrest över jul) för att baka lussebullar, knäck och sånt där nödvändigt som man äter på julafton! Sen tror jag nog att jag sover i min egna säng en natt så att jag kan vakna upp hemma på julafton! Måste ju hjälpa till hemma hela dagen för julafton firas hos oss den här julen!

Nu ska jag äta melon och chilla galeeeeeeeeeeeeeeeet. PUssskraaaaaam godjul!


Hej Lina!

Headern är ful.


21 dec.

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, äntligen typ klar med all julklappsinhandel. Tog mig sisådär en och en halv timme, och har köpt presenter till fem pers. Tycker jag är väldigt bra gjort. med tanke på allt folk som befinner sig i stan 3dar innan julafton. Har även vart hos tess, vi har käkat pommes frites och brownies. dock inte tillsammans! kollat jönssonligan och paradise hotel. jackie är min favorit, hon e rätt skön faktisktt! Mamma och hennes man ligger i soffan och kollar jul med ernst. så tv:n är ju paxat. fandå... Det är fest ikväll, men orkar fan inte gå! trots en massa tjat från alla håll... har pms. typ. och dt dödar mig.. är bara allmänt seg, och har ont i fötterna. Lite dricka på detta? nej tack.


jag vet sara! :/

been there, done that

Klara, vår suger typ...? SKÄRPNING

Idag kom min storebror hem från Australien! Han stannar i TRE VECKOR!!!!!!! :DDDDDD nu ska jag baka lussebullar med mami och sen ikväll äre träning, over and out /S

<3<3<3<3<3<33<<3<3<3<3

herregud har människan inga gränser?!

Heej kära läsare! Jag är lite gladare nu... och tröttare för jag har varit ute och skottat snö i tusen år!
Imorgon är det julavslutning, SÅ HIMLA SKÖÖÖÖÖÖÖNT!! Har fan stått ut med skolan i typ 6 månader nu, helt insane!

Snart ska jag laga lite mat eftersom att jag har träning och match ikväll så är det ganska bra att äta något innan... annars ligger man helt död på golvet och önskar att man kunde sjunka ner under jorden, tro mig jag vet!
Så jag ska äta massa pasta och sånt skit.

Sen ska jag bara vila och ta det lugnt. Bussen går typ 18, om den nu går... får fråga papi om skjuts om den skulle vara inställd precis som alla andra!!! jäkla snöstorm

Nu ska jag laga middag till mig, pussen / S

Låt ingen ta ifrån dig din stolthet

Jag hoppas att 2010 blir ett bra år. Jag hoppas att jag får nya vänner, att något nytt & roligt kommer hända. Vissa vänner kommer & går, Och jag har lärt mig att de flesta inte är som man tror sig att de är. Löften är något som sägs för stunden, men i längden håller dem inte. Lögner är något som man hatar när andra gör, men jag har lärt mig att lögner oftast sägs till en ändå även fast personen 'hatar lögner'. Det finns folk som snackar massa om att "åh vi borde träffas" osv, men när de väl kommer till kritan så händer ingenting. Jag är alltid den som ska fortsätta höra av mig, och det orkar jag inte med att alltid göra. Det ska vara både ge & ta. inte bara en person hela tiden. Det känns som det inte är värt längre. Jag har alltid ansett att falska vänner kan sticka på en gång, eftersom de för eller senare kommer göra det. Men hur ska man kunna veta vilka som är riktiga vänner när alla visar sig vara falska i slutändan?!

Visst, folk glider ifrån varandra, så är det alltid. Men om det ska fortsätta så här så känns det liksom inte värt överhuvudtaget! Jag har lärt mig en massa det senaste året, om personer i min umgängskrets osv..  jag har insett vilka som är mina riktiga vänner och vilka som inte är det. ´Under 2009 har jag blivit sviken, ja, det har hänt en jävlans massa dåliga saker, vänner har flyttat, vänner har ljugit, vänner har snackat skit.  men trots allt är jag starkare idag än igår. Och vad som än händer står jag stadigt i slutändan. Helldre 4 riktiga vänner än 20 falska.  

Låt ingen ta ifrån dig din stolthet, no matter what.


heeeyah

Nu ligger jag i soffan med fem filtar och dricker varm choklad! Jag saknar faktiskt skolan! Nu har vi ju inte så jobbiga lektioner eftersom jullovet äntligen närmar sig!!!!!!!!!!!!! :'D Imorgon är det avslutning, så då kommer jag komma heheheuiaha.

Jag vet inte vad jag ska önska mig i julklapp. Jag har typ allt jag behöver, nästan. Vet inte varför jag inte kommer på något!! Kommer få skitjulklappar eftersom t.ex mormor bara kommer köpa något nu. Jag har önskat mig skor av farsan, och en kamera. Av mamma har jag önskat mig ett par tofflor !???!?! De är det. The End. Tre ynka grejer liksom. Men jag har allt jag behöver liksom, vill inte ha någon ny mobil, ipod, osv. Kläder vill jag köpa själv u now. Smink med. Kanske ska önska mig någon box med någon bra tvserie? de är ju nice.............

  •  SARA! PÅ FREDAG EFTER SKOLAN KUNDE VI ÅKA TILL DE DÄR BILLIGA STÄLLET? :d

 

bye.


den här dagen kan ta sig!

Jag glömde bort att vi har sovmorgon till 9.40, nu är jag ARG! Vilken jävel glömmer bort en sovmorgon?! shit jag måste verkligen vakna lite nu, har glömt väldigt mycket viktiga saker den här veckan! :ooo

Klara är nog sjuk idag också, det suger för hon måste få mig på bättre humör! :(( får väl sitta och garva åt Karlsson-bilden ensam idag...

Ikväll äre match med B-laget, jag hoppas på vinst!

Schema:
Skola till kl 13.40
Hem
Äta
Vila
Träning 18.30-20.15 (egentligen 20.30 men jag har samling kl 20.15)
Samling
Match 21.15!!!!

herrå <3

2010

Klara är sjuk så skolan är tråkig! Fast vi vår jullov på fredag så jag är glad ändå :)) just nu sitter jag och väntar på att steg 4a lottningen ska läggas upp på www.handboll.info! Jag har kollat var femte minut hela dagen och det har inte uppdaterats :((((

Jag fick hem min ELLE tidning i brevlådan idag, supernöjd. Jag slängde mig över horoskopen!!! Såhär ska mitt 2010 se ut (jag är kräfta!):

"En gång per decennium förmörkas både solen och månen i ditt tecken. En gång vart tjugonionde år hjälper Saturnus dig att börja om på nytt. En gång i ditt liv kommer Uranus att korsa den vinkel i ditt tecken som styr framgång. En av dessa händelser är tillräckligt för att förändra ditt liv från grunden och 2010 infaller alla tre inom några veckor runt din födelsedag. Så var berädd på ett helt nytt kapitel...eller snarare en ny bok full av överraskningar! Var beredd på omvälvande känslor av lycka och befrielse. Men var också beredd på att du saknar en plan och att du kommer att behöva handla på instinkt snarare än utifrån erfarenhet.

Även ditt privatliv kommer att genomgå en fas av förnyelse i år. Men du måste göra dig av med det gamla för att kunna njuta av allt det nya. Vändpunkten kommer i juni när du känner att du inte får tillbaka lika mycket som du ger. Ta en paus och se vad som händer. Hur det än faller ut så kommer du att fatta det rätta beslutet. Mot slutet av sommaren har ditt gamla förhållande blivit bättre-eller så har du en ny partner. Ni kommer att gå en sensuell och härlig höst till mötes.

Fram till mars kommer din jobbsituation och därmed också din ekonomi att kännas svajig. Från maj och framåt kan du andas ut igen och har med största sannolikhet tagit ett nytt och oväntat steg i karriären. Kom ihåg att ha is i magen."

Det låter hur bra som helst! Synd bara att jag måste vänta ända till juni på vändpunkten, men det är väl bättre sent än aldrig antar jag! :))

PUSS

sjuk.

Idag är jag sjuk, tappat rösten helt. När jag försöker snacka kommer det bara fram ett fult väsande visk ljud :(((((((((( Har inte ätit något på hela dagen, går inte. känns som jag sväljer sten ju!



Detta är skorna jag vill ha. strl 39. Ska önska mig av farsan. Tog bilden från någon ful blogg. Kanske som denna dådå! lite random såå.. a! Från dinsko. DOM MÅSTE FINNNAS KVAR DÄR, ANNARS TAR JAG MITT LIV.


Klara, glöm inte att möta gabriella imorgon!!!

Hallåååå, mitt lag gick vidare till steg 4a och jag är glaaaad! Typ toppen att jag får slösa bort en till helg på det jag älskar mest i hela världen! :'))))))) Steg 4a spelas 30-31 januari! Så nog om det!

Jag sitter och äter KitKat! Asgott. Jag ska snart till farmor och fira henne för hon fyller år idag den snällingen! grattis pårej farmor! Sen är det träning med damerna, vi ska springa ute och jag kommer halka och slå mig jättemycket. Det är sådär typiskt mig...
Träningen slutar 21.15, då ska jag hem och sova jättemycket!

Vet ni vad som hände idag?! Klart ni inte veeeeet... Jag klarade att göra 20 armhävningar utan att bli det minsta trött (eller jag höll på att svimma av hunger men whatever liskom...)! Jag är jätteglad för jag har jättesvaga armar och nu kan jag göra 20 armhävningar :'))))) grattis till miggggggggggg

Nu ska jag dra, puss på er.


det här är typ det coolaste talet! eliiiiiiiiiiiiiit


SM i Märsta helaaa helgen!

Jag kom fram till att min uppdatering SUGER så jag bestämde mig kort sagt för att skriva ett inlägg! Skolan rullar på som vanligt och jag och Klaris hare göötttt som fan. Det är lovlovlov om en vecka och vi är gladaaa!!
I helgen, det vill säga idag och imorgon har jag SM i Märsta! Jag är sååå taggad att jag nästan spricker.

Aja i allafall, idag åkte jag till Huddinge och solade. Nu har jag dåligt samvete för min hud svider, det får mig att tänka på läskiga grejer! Så jag ska ta hand om den nu och smörja in mig :DDDDDD

Snart ska jag äta pasta med någonting, åker till Tessan om typ 30 minuter för jag ska åka med henne till Märsta. Mina föräldrar ska på julbord........ snällt att skita i min match bara för ett jävla julbord :((( *ledsen i ögat*

Nejmen nu äre bråttom kära vänner! Uppdaterar mer ikväll om matchen och så...

HERRÅÅÅÅÅ <3


assötaste trion, loveee oss<<3<3<3<3<33


Ingen kineslektion.

Tobbisen är sur på mig. Bara för att jag varken orkar eller vill gå ut i regnet i ruttna Stuvsta för att träffa en sur Tobbe i tio minuter, sen är ju klockan 22 vafan. Har pluggat matte som ett as, och har SKITont i magen för jag åt glass som var stor som mount everest... :'/ Men jag är glad ändå, för idag var kineslektionen inställd hehehiuaheh.



Jag langar in en bild på mig och Sara, det är ju nobeldagen så såklart man kör på kostym ju! Saras sjal är second hand. Vi hittade den i en soptunna i Farsta.  Kostymen har jag sytt alldelles själv, flugan är från H&Ms barnavdelning. CIAO!


10 december - nobeldagen

1. Tre namn jag lyssnar till: Sara, Blomman osv
2. Någonting jag tycker om med mig själv: mina ögon och ögonfransarrr
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: mitt humör
4. Detta är jag rädd för: sprutor, ormar och höjder
5. Tre saker jag vill ha varje dag: mat, kompisar och handboll
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: gå ner i splitt, kräkas och prata danska
7. Detta tycker jag om att göra: spela handboll och vara med Klara!
8. Detta vill jag göra just nu: Gå hem och titta på en film
9. Bästa känslan: Lycklig & glad
10. Värsta känslan: Ångest & ilska
11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har: Rolig, snäll och omtänksam
12. Är du en kärleksfull person? Ja det tycker jag, ibland i alla fall
13. Jag vill gifta mig: ja
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Åka till Italien, bli bättre på handboll och skaffa ett liv
15. Min käraste ägodel: Min mobil & dator
16. Något jag vill ha i present: Massa pengar och massa kläder
17. Detta har jag på mig just nu: Svarta jeans, rosa mjukiströja (glömde att det var dress up day! HA!)
18. Favoritkläder: Jeans, tröja typ?
19. Favoritdjur: hund & katt
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: venne
21. Favoritlåtar just nu: bad romance - lady gaga
22. Roligaste ämne i skolan: roligast?! okej typ människokunskap
23. Stjärntecken: kräfta
24. En bok jag älskar: twiiiiligt
25. En film jag älskar: twiiiiligt
26. Tv-program jag gillar: Grey´s anatomy
27. Favoritdoft: vanlij
28. Detta äter jag gärna: kyckling
29. Dricker helst: saaaaft
30. Favoritgodis: lakrits och choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Italien & Spanien
32. Färg på mina ögon: blåa
33. Min längd: 181 cm
34. Jag tror på: jultomten
35. Jag spelar: handboll
36. Person jag beundrar: Klaraaaaa
37. Så här bor jag: hemma med min familj
38. Antal döda krukväxter i hemmet: inga?
39. Det här tänder mig: killparfym
40. Det här gör mig avtänd: tant irma
41. Favoritfärg: lila, svart & vit
42. Favoritcitat: Som man bäddar får man ligga
43. En hemlighet jag vet: vet supermånga
44. Bästa present jag fått: typ min hund
45. Senast köpta skiva: omg inte vet jag?
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: mina ögon...
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: venne
48. Udda förmåga/egenskap: jag kan gå ner i spagat
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: giraff?
50. Vad lyssnar du på just nu? ingenting
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? skola, hem, träna, sova
52. Var är dina föräldrar födda? i sverige
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? venne
54. Vilken är din favoritrestaurang? venne
55. När badade du i en pool senast? i somras
56. Har du varit med i någon skolpjäs? hahahahhaa ja
57. Hur många barn vill du ha?  2 st
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? sånt som låter som skit!
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? jag är för liten för att rösta
60. Vad har du för TV-kanaler? allaaaaa
61. Har du åkt moped någon gång? jaaa
62. Har du busringt någon gång? jaaaaaaa
63. Har du fått felparkeringsböter? aa för jag har ju verkligen körkort!
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? skulle inte banga på att hoppa fallskärm!
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? typ cypern, grekland eller spanien (suger på geografi)
66. Har du en egen trädgård? alltså jag delar trädgård med min familj?
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Kalle!
68. Kan du alla orden i nationalsången? jag har ingen aning
69. Badkar eller duschkabin? Båda
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Santa Claus någonting...
71. Favoritpizza? vetinteeeee
72. Chips eller popcorn? Chips
73. Vilken färg på läppstift använder du? Ljusrosa
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? haha neeeh
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? men hahah, nej
76. Apelsin- eller äppeljuice? apelsin!
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? fikade med Linda, Klaris, Lalla.
78. Favoritchoklad? amigooo
79. När röstade du senast? Om lagkapten med laget för någon vecka sen
80. När åt du en hemodlad tomat sist? I somras
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? yeahman
82. Är du bra på matlagning? jag är fierce!
83. Klarar du att tanka själv? det är väl bara att trycka in slangen i hålet? ha-ha
84. Har du beställt något ifrån shoppingprogrammen som går på reklamtv-kanalerna? hah nej
85. Pepsi eller Coca Cola? coca cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? nej
87. Vad var det senaste du handlade? En asbra mascara, nya löparbrallor
88. Har du kräkts offentligt? haha ja, i skolan! fresh
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? kan man ta båda?
90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? deklart!
91. Har du ringt något betalnummer? va?
92. Kan man vara vän med sitt ex? jag skulle avstå
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? farfar <3
94. Hade du mycket hår som liten bebis? haha ja och det var helt svart
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? ingeeee alls
96. Vad har du i din väska? men jag orkar inte skriva aaallt!
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Städar, kan inte sova bland massa skit! 
98. Vad är du tacksam för idag? mitt liv
99. Var hittade du den här listan? lekintekatt.blogg.se
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Klara, klara och klara!


Välkommen till vår nya blogg!

  

RSS 2.0