spännis

hej hej lilla söta bloggen! Nu har jag varit hemma i sisådär en kvart/tjugo min, sitter o käkar estrellapopcorn. det är sjukt gott. men man måste unna sig ibland. har ju varit sjukt duktig idag såå! Har ju nämligen hållit mitt tal i svenskan, retorik. agrumenterade mot dödstraff. gick bättre än vad jag trodde. börja typ kallsvettas innan haha trodde jag skulle dö. ookej, värre när jag stod där. så jävla jobbigt, alla blickar bränner fan. haha. svamla lite och snacka lite för fort men annars var det bra. mitt tal var ju så jävla buttkicking. ägde sönder. fick fett bra kritik tycker jag. de enda var ju att jag var sååå jävla nervös. men , men sen köpte hanin ett par örhängen  farsta så vi kolla runt o så. nu e jag ju hemma som sagt. snackat med tobbiiii i telefonen. det är allti nice.


anyway, har knappt några läxor nu förutom grammatiktest nästa vecka.
så jävla nöjd så de inte e klokt
alltså; dirr när mamma kommer hem ska jag skryta!




hahahaha, btw! slänger in världens roligaste youtubeklipp enligt mig!
BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0