små citroner gula

gokväll! idag har det varit världens jobbigaste skoldag, eller kväll snarare. var i skolan från 8.10 - 17.30. lång håltimma, och det sög balle. sen på kinesiskan gjorde vi typ inget viktigt, hade lika gärna kunnat åkt hem vid två. efter det satt jag och jessica på tåget i en timma.. det var växelfel i älvsjö. en timma prick försenat! tog tid. kom hem sju/om inte senare. sen åt jag middag, snacka tel med älskiiis sen vart klockan nio. då hinner man inte med mycket. konstatera nyss att jag träffar mina lärare mer än vad jag träffar mina egna föräldrar. sorgligt liv. och jag var i skolan idag längre än vad jag sover om nätterna. sorgligt liv!!

aja. livet fuckar med en ibland. imorgon skönaste dagen. börjar tio, slutar två.
Lycka till på redovisningen Sara & Alexandra!! Nu ska jag sova, mitt huvud värker. kan hjärnan hoppa ur? känns så. natti


cool_tjej_93@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0