saturday night!

Gokväll solstråle! I fredags tog jag det lungt med tobbe på kvällen, vi gick på bio och såg snabba cash! älskade den! fast slutet var dåligt tycker jag! men det kommer en till tror jag.. ? aldrig fucka upp eller vad det är. boken heter så. i think. men venne om de är tvåan. men aja ska sluta snacka massa grejer som ingen fattar, hehehiehaha. där fick ni en inblick av hur min tankebana ser ut. vad fan är tankebana haha?

Jag kom nyss hem, ska snart äta middag. någon italiensk pastarätt, som per fått med från restaurangen. skitgött! efter det ska jag till solgård, o vara med tess o johanna. kolla film eller något. Sen drar vi kanske ut! jag är skitladdad.


en sak undrar jag, varför lyckas jag alltid förstöra alla bilder?!?!? ↓

Har snackat med mamma, kanske kan ha tjejmiddag hemma hos mig nästa helg!!
och denna gång blir det något utav det också! om alla vill förståssssss.

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0