MAMMAAAAAA?! MAMMAAAAA

Ja, rubriken är alltså baserad på Klaras lilla videoklipp från youtube. Tillåt mig skratta, haha! Vilken jävla sopa! Eller jag ska i och för sig inte säga något då jag säkert skulle lyckats med det själv...

Jag ska traska till tha buzzzzz om några minuter! Det är nämligen träning idag igen... pallante snart alltså! Min kropp är inte okej längre. SHIT va ont jag har överallt, kan ingen förstå att en paus eller något skulle sitta fint?
En annan sak!!!! Jag blev uttagen till SM lagettttttttttttt, jag är proud of myself. Trodde verkligen inte det då min inställning har sugit den senaste månaden. Men jag jobbar på det! Tro mig...

Nu ska jag packa träningsgrejer och klä på mig massa kläder, stackars mig tvingas gå ut och springa i det här bajsvädret! SOM OM SNÖBOLLSSHITEN PÅ IDROTTEN INTE VAR NOG?! :| Mina ben är döda, jag är död. Hejrråååå /S

P.S
Träningen är 18.45-21.15, lär inte blogga efteråt om det inte har hänt något asviktigt! För jag lär däcka i soffan så fort jag kommer innanför dörren... bah så att ni vet... D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0