jätte jätte jätte sliten!!!!

OMG JAG ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ STOLT ÖVER KLARAAAAAAAN! Duktiga lilla flickan har varit och tränat när jag själv sitter här och latar mig framför datorn. Fast det här är min ända lediga dag från träning den här veckan så jag antar att jag är värd det?

Imorgon äre match mot Skånela i Märsta kl 20.30 HAHAHA jag trodde att det var ett skämt när mina kära lagkamrater berättade det för mig, men icke. Men jag gillar handboll alla tider på dygnet så jag är inte speciellt ledsen! Jag har ett och annat att bevisa för mitt lag och tränare då jag haft sämst inställning på de senaste träningarna (skyller på skolan och stressen) så jag tänker spela SKITBRA imorgon. För jag vill verkligen verkligen verkligen åka med till SM!!

Nu ska jag leta lite fakta om dödsstraff, jag ska hålla ett tal om det om exakt EN VECKA! PANIIIIIIIIK HUH?! mmmmmm

xoxo,
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0