i vanliga fall hade jag suttit här med en fet chokladboll i handen

men för i helvette. typiskt mig. typ tredje gången jag skrivit ett långt inlägg med bilder o grejer så trycker jag på den där jävla bakåtknappen så raderas allt! typiskt!

tänkte berätta lite onödigt skit om min dag, tränade imorse efter det var jag i skolan o sen stack jag till farsta med hanin, käka, köpte lite nödvändigt skit. en fondation och en hårfärg (hatar min fula utväxt!) nu har jag varit hemma ett litet tag, ska snart träna igen så a. känner mig som en friskis människa. känner inte igen mig själv! i vanliga fall hade jag suttit här med en fet chokladboll i handen och snackat om att jag skiter i för man lever bara en gång och bara vart allmänt jättefet. men nej, nu sitter jag här med ett apple istället och lite nötter som en jävla ekorre (knaprar så högt att jag väcker grannarna, typ!). det låter så ologiskt för att vara mig så det inte är klokt. haha, kommer vakna upp imorgon o tro jag heter charlotte eller något.

kanske jag ska börja på en diet när jag ändå håller på?!?!? - DETTA GÅR JU BRA!



hur kan man tacka nej till det här? seriously. asso kalla på doktor kanske?!?!? tjenixen.


Kommentarer
Postat av: Tobias

Hoppas du inte tror du heter så då lär du bli knepig att vara med :O

2010-01-15 @ 20:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0