FFFFFFFFFFFFFFFFREDAG!

Hello darlings!

Idag var Klaran sjuk, så jag fick klara mig utan henne (klara mig, haha fattarni?). Jag började med specialidrott då vi läser en svår och jobbig kurs om anatomi just nu. Väldigt svårt men jag tycker att det är skitintressant så jag klagar inte! Vi ska lära oss massa muskler och skelettdelar på latin. Kan vara bra för den som skadar sig så mycket! alltså jag... Det blir asbra om jag lär mig vad allt heter så att jag kan förklara det för doktorn!

Just nu sitter jag på mitt rum och chillar gal1. Lyssnar på musik och funtar på att städa lite! awsome. Ikväll äre fredagsmys, kan tyvärr inte gå någonstans då jag har en morgonmatch imorgon! Samling kl 10!!!! Så det blir film och mys här hemma istället!

Nu kom jag på att jag inte har tvättat matchkläderna inför imorgon så det blir till att göra det nu! Sen ska jag försöka att slänga ihop lite outfits, bara sådär för skojs skull... HEJDÅÅÅÅ <3

Sara.

P.S en vecka kvar till SM!! D.S

Black Eyed Peas – Meet Me Halfway - jag får aldrig nog!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0