charlotte & sara? haha NEEEEEEEJ KLARA & SARA

Inte visste jag att du skulle bli en sån supernörd av träning Klara! Jag skulle icke gilla om du helt plötsligt hette Charlotte! Det skulle bli så jobbigt att vänja om sig...

Igår spelade jag två matcher, båda i söta huddingehallen! Första matchen mot Årsta var kl 9.20. Det gick ganska bra tycker jag, vi vann med 38-8 och jag gjorde fem utav målen... HAHA!
Andra matchen var riktigt bra den med, men det blev inga Årsta siffror.
Vi mötte Rimbo på hemmaplan och vi förlorade tyvärr med 7-8 mål. Men vi ledde ett flertal gånger och vårat spel var mycket bra. Härligt att veta att spelet sitter inför SM om två veckor!!
Rimbo kan sitta där och tycka att vi är hur dåliga som helst, huvudsaken är att vi själva vet att vi har gjort en bra match... för det är då vårat självförtroende växer :))

Nu ska jag plugga gärnet! Jag ska hålla ett svenskatal om tre dagar, jag håller på att svimma av nervositet! Imorgon får vi en ny tjej i klassen, en god vän till Klara! Vi ska också ut och springa (typ på isen?!) på idrotten. Jag säger bara, döda mig sakta.

Ikväll är det träning, får se hur taggad jag är på att gå. Jag är så jävla död efter den här veckan så det är fan inte sant. Men jag ska i alla fall visa att jag har inställningen och jag vill verkligen blir bättre på det jag gör!! (min tränare tvivlar på att jag tycker det är kul? synd för mig) För jag vill åka med till SM och jag vill inte ha en arg tränare :((((

Oj långt inlägg, sorry! /Saraaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0